Albaida i la seua gent

El Blog de la Dipu

jueves, 15 de enero de 2009

Aclaracions

Desde Albaida i la seua gent, vullguem recordar que som independents, no nutrits per cap grup politic ni cap plataforma afi, simplement creguem que es interesant nutrir un blog amb informació al ciutadá de la nostra població per a que estinga informada de tots els aconteiximents ocurrits a la ciutat. (Si tinguerem algún tipus de fons, no cregueu que com a minim tindriem un domini y una web mes aseadeta?)

Per aixó comvidem a totes les associacions, plataformes, partits politics a que si tenen algo que contar, que ens ho facen arribar al nostre correu i nosaltres li donarem la difussió que calga a part de penjaro a la nostra web, ja que contem amb un llistí de direccións de premsa de la nostra comarca i a nivell autonomic.

Si algú es sent ofes perque no apareix res d´ells, es perque nosaltres no puguem estar mirant tots els periodics, webs en la que apareix informació, es millor en aquests casos que ens feu arribar un correu i nosaltres o penjem sense compromis de cap tipus.

No hay comentarios:

Nueva Web y dirección

Se esta creando una web para albergar todos los contenidos de este blog que queremos ampliar con más contenido, es por lo que la nueva dirección será


http://www.albaidaysugente.co.cc

Bienvenidos al blog de Albaida y su gente / Benvinguts al blog d´Albaida i la seua gent.

Aqui encontraras información, de fiestas, historia, actuaciones, noticias de actualidad relacionadas con la Ciudad de Albaida y lo que sus ciudadanos comenten.
---------------------------------------------------------------
Aci trobaras informació de festes, historia, actuacions, noticies d´actualitat relacionades amb la Ciutat d´Albaida i lo que els seus ciutadans comenten.

PARTICIPA dejando un comentario en el blog o un email a
: albaidaysugente@hotmail.com